[LUGOS] Linux+VmWare

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec at rs-pi.com
Tue Feb 12 17:33:12 CET 2002

On Tuesday 12 February 2002 17:26, you wrote:
> Pozdravljeni !
>
> Mislim sestavljati PC na kateri bi poganjal
> Linux + Wmvare, pa me malo zanimajo tvoje iskušnje
> z delovanjem tega sistema.
>
> ali naj bo SCSI diski ??

jaz imam 2 taki masini, ena je Duron 800, 128 Mb RAM-a,
druga pa PIII 500, 256 Mb RAM-a.
na prvi masini dela VM zelo hitro, je pa veliko swapanja, ko preklopim
med VM (v katerem so win98 ) in Linuxom.
Na PIII dela VM sicer malo pocasneje ampak se vedno v redu,
ni pa nic swapanja.
Idealno bi bilo ce bi imel 256 RAM-a v Duron 800 masini.
Potem sploh ne bi opazil, da so win98 v VM-ju.

Bistven se mi zdi RAM, ne diski. vseeno je, ali imas scsi ali ide.

lp,
Mitja