Sendmail težave

mrandrej66 at volja.net mrandrej66 at volja.net
Tue Feb 12 07:41:45 CET 2002

Pozdravljeni!

Vprašanje se nanaša na sendmail, amavis in posredovanje
pošte SMTP ponudniku. Uporabljam RedHat 7.2, ISP je Siol
(zaradi ADSL), MTA je sendmail 8.11.6 (zraven RH 7.2),
scaner je licenčni MCAfee-jev uvscan za Linux.
To sem imel poštimano na starem sistemu - RH 6.0. Ker
Amavis 0.2.1. ni več aktualen sem namestil
amaivis-perl., ki pa mi nikakor ni hotel delati, zato
sem namestil staro različico, ki dela.
Druga težava je  pri posredovanju pošte na Siolov smtp
strežnik, ki mi jo zavrača (nimam prave domene:
dns=5.6.0 stat=Data format error). Z amisom in botrom mi
je to prej lepo delalo. Any hint?

Lep pozdrav, Andrej