[LUGOS] Slovenska distribucija

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Tue Dec 31 21:44:04 CET 2002

On Tue, Dec 31, 2002 at 06:59:07PM +0100, David Klasinc wrote:

> JUHU! Ljudje so se skregali se preden so zaceli sodelovati... ;>
> Elana je povsod dovolj, ampak jogurta pa bistveno prevec... (Ego, press)

Jaz se nisem skregal, samo ne maram web forum, ker je zato primernejsa
mailing lista.

Poleg tega bi bilo primerneje da smo vsi Linux uporabniki,
ki znamo slovensko prijavljeni na eni mailing listi, ne pa nekdo na
na lugos-list, druga skupina na slo-tech, tretja na mobisux, ...

Jaz bi se raje vprasal zakaj nekaterim ne ustreza lugos-list, ki je
namenjena prav vprasanjem o Linux-u, zakaj nekateri iz slo-tech
nocejo LUGOS in hocejo nekaj po svoje, ko pa bi se lahko zdruzili

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver