[LUGOS] Slo Distubucija

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Tue Dec 31 16:49:55 CET 2002

On Tue, Dec 31, 2002 at 03:44:00PM +0100, luka.muha at volja.net wrote:
> Prvic sm zvedu za to listo tko da je bols da gremo na slo-tech forum.

Potem pa malo casa uporabljas Linux, ali pa predvsem komuniciras v
mednarodnih listah.

Ta lista obstaja ze celo vecnost, mislim da je lista obstajala se
preden sem jaz sploh zacel uporabljati Linux, prva instalacija Linux-a,
marec 1996,  ce sem karkoli izvedu o Linux-u in
je bilo napisano v slovenscini,
potem je bilo to prav na tej LUGOS listi.

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver