[LUGOS] Slovenska distribucija

polz polz at aufbix.org
Tue Dec 31 15:47:56 CET 2002

On Tue, 31 Dec 2002 15:14:17 +0100
Luka Komat <luka.komat at guest.arnes.si> wrote:

> Zivjo!
>
> Se strinjam. Tam nas je veliko, vecina izmed njih niti ne ve
> za to listo. Saj vas nic ne stane ce se prijavite s svojim nickom
> in geslom...:)
O, ja, pa me.
Sorry, ampak nerad v tuje baze podatkov vpisujem svoj nick,
poleg tega pa se mi preprosto ne ljubi vpisovat gesla.

Poleg tega slo-techovih postov ne morem prefiltrirat s procmailom.

Poleg tega so doslej za slovenizacijo programov naredili najvec
lugosovi slovenizatorji, za katere ne vem, ce imajo ravno slo-tech
accounte, sem pa preprican, da so na vsaj 1 lugosovi mailing listi.

Verjetno bi bilo najbolje, ce bi nekaj modrecev s slo-techa lepo
posiljalo prefiltrirane ideje sem in brali ideje s te liste.