[LUGOS] Slovenska distribucija

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Tue Dec 31 12:53:11 CET 2002

On Tue, Dec 31, 2002 at 10:26:46AM +0100, David Klasinc wrote:

>  Se kratek komentar in 'call to arms'. Nekaj casa nazaj je prisla pobuda za
> slovensko distribucijo Linuxa. Moram priznati, da sem bil sam najprej v
> dvomih kar se tega tice, sedaj pa vidim, da je v bistvu kar nekaj ljudi, ki
> bi bili pripravljeni to stvar poceti. Tale mail bom poslal tako na
> lugos-list, kot tudi na slo-tech forum.

Predlagam da se zmenimo za skupno mailing listo,
ali slo-tech mailing lista
ali nova lista na LUGOS npr slo-tech-distro
ali kar lugos-list

Obvezno pa mailling lista ne samo forum, do lugos liste prav tako
lahko dostopas preko web vmesnika, imas arhiv, mislim da lahko tudi
sporocila pises kar online preko web,
to bodo drugi povedali, nisem testiral,
obenem pa moram pohvalit web vmesnik za arhiv mailing liste.

> [...]
> prirocnika in tako naprej...
> Sestavljanje distribucije je eno tako zelooo nehvalezano opravilo, pisanje
> (popravljanje, portanje, karkoli pac ze) instalacijskega programa se toliko
> bolj, testiranje vsega na ziljontih moznih platformah z ziljonom moznosti in
> kombinacijami paketov in tipi instalacij je se toliko bolj.  Pa ne govorim na
> pamet, to sem ze pocel, ni slo za 'from-scratch' distribucije ampak za prenos
> iz x86 platforme na PPC. Na koncu je bilo dela za cca 4 ljudi, ki smo delali
> okrog pol leta. Poleg tega da smo imeli na voljo se test department, ki je

Preden se karkoli lotimo, je potrebno zbrati dovolj ljudi, ki so
pripravljeni razvijat distribucijo, najmanj 20 ljudi ki se spozna
na Linux.
Distribucijo je sicer enostavno naredit, vzames eno distribucijo,
jo malo predelas, in ze imas svojo distribucijo.
Ce hoces da distribucija ostane ziva jo je potrebo sprotno
vzdrzevat.

Kot drugo moramo dolocit, kaksno distribucijo hocemo.

> Predlagal bi, da se po novem letu dobimo na kakem sestanku, predebatiramo
> zadeve in se odlocimo ali je to sploh nekaj kar bi lahko postalo skupni
> projekt Slo-Techa in Lugosa...

Se strinjam.
Predlog za ime nove distribucije: Slo-Tech

> Ker je predvsem narava tega dela zelo nehvalezna (sestaviti distribucijo se
> se da, potem je to potrebno vzdrzevati, to je potem izziv...) bi bilo dobro,
> da se malo organiziramo in to naredimo s skupnimi mocmi. Bolje ena dobra
> distribucija, kot dve slabi ali pa nobena...
> Preprican sem tudi, da bi nam uspelo za celo zadevo dobiti sponzorje, ki bi
> zadevo podprli tako financno kot s svojo infrastrukturo. Stike imamo s
> podjetji, ki jih taka distribucija zanima in bi bili pripravljeni sodelovati
> pri takem projektu.

Sponzorje lahko iscemo sele takrat ko ze nekaj naredimo,
postavimo vsaj osnovo za distribicijo.

Jaz sem za, da neredimo novo distribucijo, sem tudi pripravljen
sodelovati.

Vsak ki bi bil pripravljen sodelovati, naj se javi na tej listi,
da vsaj vidimo, ali nas je dovolj, da se tako zahtevnega projekta
lotimo.

Imam nekaj nekaj idej za novo dist. :
1. nov paketni sistem za binarije, ne cisto nov,
  samo malo drugace zapakiran deb ali rpm
 odpakiran paket na zrcalnih strezniki,
 pa naj bo za osnovo deb ali rpm

Prednosti:
- se preden preneses in instaliras paket, ves katere datoteke vsebuje
vsebuje paket in kam se bodo instalirale.
- lahko preneses samo posamezne datoteke, ali samo del paketa

program "cdrecord" je v paketu "cdrtools", brez kakrsnik koli opisov
za paket, lahko najdes v katerem paketu se nahaja program cdrecord

Za source pakete bom kasneje opisal.

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver