OO in Uvoz podatkov

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Sun Dec 29 14:19:58 CET 2002

Šelel bi v OO calc uvoziti en txt fajl, ki izgleda nekako takole:

"ime in priimek","Ulica 12","e-mail at ponudnik"
"ime in priimek","Ulica 13","e-nekaj at ponudnik"
"ime in priimek","Ulica 14","e-posta at ponudnik"

Zadeve sem se lotil takole.

Menu -> insert -> External data...

Izbral željeno datoteko in v oknu, ki se odpre naslednje izbral ločilo
vejico. V spodnjem prikazu so se podatki tudi lepo izpisali. PO kliku na
OK, pa je v prvotnem oknu OK še vedno siv. Ali delam kaj narobe?

Podatke sem uvozil tako, da sem dokument odprl v sowrite in jih
spremenil v tabelo, potem pa jih prekopiral v socalc. Nepraktično.

Ideje in predlogi. Ali pa je to bug?

Sem preitkusil na Linux in Win werziji, na angleški in slovenski, povsod
isto.

Lp Fredi

--
  Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>