[LUGOS] Kuverte in OOo

Igor J. Kresnik lovec at volja.net
Fri Dec 27 23:46:32 CET 2002

Pozdravljen
Ovojnico lahko brez težav ustvariš v lastnem dokumentu če klikneš na
gumb Nov dok potem ko
si vstavil/izbral željene podatke

Tilen Travnik pravi:

--
Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor J. Kresnik

Preiskusni programi( Shareware programs)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843