Dongle in Redhat

Linux User linuxuser at process.si
Fri Dec 27 22:35:02 CET 2002

To bo mogoče malo tricky ampak vseeno močno upam, da se je kdo ze ukvarjal s tem ali da ima kako idejo...

Torej imam Wibukey dongle in gonilnik zanj za Linux.
Sistem je Redhat 8. Ko nastavim okoljske spremenljivke (environment variables) za gonilnik in ga zaženem vedno dobim isto sporočilo: 0 ports scanned... bla bla
0 wibu keys found.
Imam občutek, kot da gonilnik ne more odpreti ali najti portov. Katera je sploh prava, najboljsa oznaka paralelnega porta v Linuxu (/dev/lp, /dev/parport, /dev/ttyp ali kaj drugega)?
Kot namig sem nekje zasledil da je potrebno pred zagonom gonilnika uporabiti nekaj v stilu:
chmod o+rw /dev/ttys[0]
da se nastavijo "permissions". Je tak zapis v redu in ali je mogoče, da je ravno v dovoljenjih problem? No, ta ukaz sem tudi poskušal izvesti tako kot je napisan, pa ni pomagalo.