usb tiskalnik ne tiska

Bernard beernarrd at email.si
Thu Dec 26 12:43:34 CET 2002

Usposobiti se trudim epsona stylus c 42ux, pa mi nikakor ne uspe. Usb
vrata prepoznajo epsnov tiskalnik,  mislim, da sem ga uspel
konfigurirati pod cupsom, saj prikaže da je bilo delo poslano uspešno v
čakalno vrsto. No, na žalost potem vnos tam kar izgine, kot da bi bilo
natisnjeno, le tiskalnik ne da od sebe niti glasu. Downloadal sem tudi
 gimps print ppd za ta tiskalnik, tako da nimam več ideje kaj naj
naredim. Mogoče sem mu določil napačna vrata (dev/usb/lp0) ? Skratka
kakšno idejo bi rad.