[LUGOS] Maili

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Wed Dec 25 14:15:40 CET 2002

On Wed, 2002-12-25 at 13:22, Blaz Podrzaj wrote:
> Se bo itak sam ustvaril, ko bo priletel prvi mail.

Ja ravno v tem je fora da se ni sam ustvaril ko je priesl prvi mail,
nato sem ga ustvaril rocno mu nastavil permissione in je po tem delalo.
Ko sem potem s skripto prenesel vse usernameje v to mapo in nastavil
ustrezne permissione pa deluje sedaj za vse. Sem pa napravil eno norost
in imel Postfix service startan ob zagonu masine ko se ni to delalo, 5
mailov mi je zletelo not na masino preden sem service zaustavil. Kje je
pa sedaj teh 5 mailov?

LP,

Davor