[LUGOS] Maili

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Wed Dec 25 13:08:44 CET 2002

Davor Guttierrez wrote:

> Sem se napacno izrazil, kako skreirati /var/spool/mail/username za vse
> userje na neki masini, ce je le teh okoli 600.

Mislim da to naredi MTA sam. Ko sem imel instaliran še sendmail, je to
bilo tako (seveda mapa (var/spool/mail mora obstajat in imeti
nastavljene pravilne permissione. Mailbox uporabnika pa je naredil
sendmail sam.

Mislim da se postfix enako obnaša in ustvari datoteko (mailbox) takrat
ko dobi uporabnik prvi mail. Ko maile pobere, je ta datoteka pač prazna.

Vesel Božič in
Srečno 2003
Želi vsem skupaj
Fredi