[LUGOS] tcp/ip stack

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Mon Dec 23 20:47:04 CET 2002

Hoj!

TCP okvir je znotraj IP okvira, se pravi, sta naslova ze v IP okviru in ju ni treba podvajati.

Zelo prijeten uvod, ne predolg, ne prevec poln moderne "navlake" je:

http://oac3.hsc.uth.tmc.edu/staff/snewton/tcp-tutorial/

Kar je bilo zares potrebno, je bilo ze pred 15 leti... Potem so pa dodajali.

Ce zelis vse, bos bral rfc-je (standardi). V zgornjem uvodu pise tudi, kje jih najdes.

V C si jih lahko ogledas v linux kernelu. Delujoce.

Ce je tega prevec, poglej ka9q paket:
http://www.ka9q.net/code/ka9qnos/

Meni najljubsa koda je ona iz decembra 1986.

Na koncu bos vseeno vzel kako knjigo v roke. O tem je kakih 1312 knjig, ampak omembe vrednih je samo nekaj, recimo:
Douglas E. Comer, Internetworking with TCP/IP (prvi del trilogije).
(kdo bi raje Richard W. Stevens, TCP/IP Ilustrated).

In seveda, ce zelis vedeti, zakaj se gre pri racunalniskih komunikacijah, je prvo branje:
Andrew S. Tannenbaum, Computer Networks, 4 izdaja

Lep pozdrav,

Iztok