tcp/ip stack

Martin martin at amadej.si
Mon Dec 23 19:57:29 CET 2002

Pozdrav.

Nekej vprašanj o tcp/ip.

Če pogledam implementacijo tcp/ip skupka protokolov mi še cel kup stvari ni
jasnih.
Recimo če pogledam definicijo tcp paketka oz. headerja, nikjer ne vidim
prostora predvidenega za source in target IP adreso, tko kot je recimo pri IP
paketku. Kaj to kar po svoje dodamo headerju? (malce čudno vprašanje a
vendarle ;-) )

Če z tcpdump pogledam nek  paketek :
""
18:48:14.614680 strela.isg.si.43519 > 4.22.66.35.http: . [tcp sum ok] ack 3081
win 11584 <nop,nop,timestamp 7403844 1715885631> (DF) (ttl 64, id 49041, len
52)
""
je neko id (49041) polje, ki se spreminja z paketki pa v nobeni specifikaciji
nisem zasledil, kaj nej bi to sploh blo in čemu služi. (Lahko bi sklepal.)

Očitno gledam premalo podrobne specifikacije. ;-)
->Zato bi bil vesel kakega linka, ki bi mi povedal čim več o posameznih
(zaželjeno vseh) protokolih, ki sestavljajo tcp/ip, po možnosti kak site, ki
zraven pokaže še programsko implementacijo tcp/ip-ja skozi c ali c++ n *nix
okolju, ni pa obvezno. Samo, da piše _čim_ več o tcp/ip.

Hvala za linke in L.P.
-Martin