[LUGOS] Re: Gimp - tečaj

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Mon Dec 23 13:32:45 CET 2002

	Hojla!

On pet, 2002-12-20 at 17:21, Jernej Simončič wrote:
> V Gimpu za Windows slovenski prevod je :)

Za to sem tudi sam že slišal, ampak je čudno, da ti prevodi še vedno
niso prišli v uradno gimpovo kodo (vsaj do verzij 1.2.3 in 1.3.10). Baje
da je revija Klik! zelo skritizirala te prevode. Vem pa, da to niso moji
prevodi, ker jih do takrat še nisem posredoval nikomur.

Tudi Nejčevi prevodi zaenkrat še niso vključeni nikamor.

Srečno,

	Miha...