[LUGOS] Gimp - teèaj

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Sun Dec 22 00:22:22 CET 2002

Zdravo!

Jaz navijam za brezplacno ucenje brezplacnega
softvera, a si bolj tezko predstavljam tecaj preko
dopinega seznama. A morda lahko razlozis podrobnosti?

Ce razumem prav, je bila stvar misljena tako:
"Predavatelj" poslje lekcijo, "ucenci" pa potem
sprasujejo in diskutirajo. Ko je vsem vse jasno gredo
na naslednjo lekcijo in tako naprej, dokler dolocene
teme ne obdelajo.

lp,
matjaz

=====