[LUGOS] Gimp - tečaj

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Dec 20 15:35:03 CET 2002

Na 1040389806, 2002-12-20 ob 14:10, je Matjaz Horvat napisal(a):
> Zdravo!
>
> To neprestano sprasujem: a kdo kaj ve kako je s
> stanjem slovenskega gimpa? A se aktivno prevaja? Se da
> kaj prispevati? Mislim, da gre za zelo uporaben
> program, ki bi se ga zelo splacalo prevesti v
> slovenscino. Ce se ne motim photoshop ni v
> slovenscini, zato bi s tem se dodatno pripomogli k
> siritvi gimpa.

Kolikor je meni znano je Miha Tomšič predal slovenjenje Gimpa Nejcu
Novaku (nejc.novak at guest.arnes.si)

osnovni gimp 1.2 je bil preveden s strani mihe tomšiča, sam pa sem
commital zadevo v CVS (kjer se je malce zapletlo ker sem osebno bolj
zainteresiran da se cilja 1.4, ampak smo uredili)

problem je ker prevod iz neznanega razloga v distribucije (vsaj debian)
ni bil vključen...

recimo lahko zatežiš razvijalcem in ugotoviš kaj se dogaja

Aja.. mimogrede, bliža se izid gimp 1.2.4 ... in bi bil sedaj idealni
čas za update prevoda..

Lep pozdrav
Andraž Tori