[LUGOS] Mozilla je najslabsi brsklanik?

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Dec 19 15:06:09 CET 2002

Na 1040259047, 2002-12-19 ob 01:50, je Rox de Gabba napisal(a):
> Galeon ima vso funkcionalnost Opere, razen morda predogleda tiskanja.

Galeon predogled tiskanja definitivno ima...

> Tudi sam sem prej uporabljal Opero, vendar sem se v Galeona zaljubil, ko
> sem ugotovil, da se da srednje-klikniti (odpre se nov tab ..eeeh
> zavihek) prav vse, od bookmarkov in možnosti v menijih naprej. Sicer pa
> Galeon uporablja gecko rendering engine, tako da je 100% kompatibilen z
> Mozillo in Netscapom. Tudi precej hitrejši je od Mozille, Netscapa in IE.

hik, na žalost se ne da srednje klikniti na gumb od forma in da bi se
stvar potem odprla v novem tabu. hmm a kdo ve če je za to že kak vnos v
bugzilli?

> Mislim, da ne bom nikoli razumel uporabnikov ie, ki še vedno trpijo
> tiste ogabne skripte in active x svinjarije jim odpirajo okna
> (nadležno), spreminjajo nastavitve (škodljivo) in instalirajo skrite
> programe (potencialno zelo nevarno).

Trenutno opazujem statistike nekaterih siteov ki imajo webalizer in
lahko povem, da je naraščanje uporabe mozille merljivo... :)

a ima kdo še kakšne slovenske site, ki laufajo webalizerja, da bi se
dalo malce opazovati?

> BTW, ali kdo že dlje časa redno uporablja Konquerorja?

Hmm.. v pipi imamo sicer instaliranega, a večina ljudi posega po mozilli
(tudi zato ker smo pod njeno ikonco na veliko napisali "INTERNET" :)

lep pozdrav
andraž tori