qmail in procmail

Gregor Malensek gregor.malensek at abakus.si
Thu Dec 19 20:42:43 CET 2002

Pred kratkim sem si namestil qmail, ki ga želim uporabljati namesto
sendmaila. Moram reči, da sem zadevo usposobil (po INSTALL dokumentaciji)
brez večjih muk. Lahko pošiljam maile iz lokalnih klientov ter jih tudi
sprejemam. Edini problem je ta, da bi želel s procmailom pobirati maile tudi
z ostalih strežnikov na katerih imam mail račun (e-mail, yahoo...) in jih
shranjevati v lokalen mailbox.

Problem se pojavi, ko mi procmail preimenuje link
userXXX -> /home/userXXX/Mailbox v BOGUS.userXXX.uQn ->
/home/userXXX/Mailbox

Ne znam si povsem razlagati zakaj pride do tega. Predvidevam pa, da mi moral
nekako procmailu povedati, da naj se sedaj (ko imam inštaliran qmail) obnaša
drugače. Po vseh man-ih in brskanju po internetu nimam ideje, kaj mi je
narediti.