[LUGOS] Mozilla mail filtri?

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Thu Dec 19 13:12:20 CET 2002

Howdy!

Damjan Stritof wrote:

>Imam vec mail accountov. Rad bi v Mozilli imel samo en inbox pa en trash
>itd, kljub vecim accountom. Saj sem si nastimal filtre v Local folderjih,
>ampak to ni to.

Nisem sicer stestiral, ampak s primernimi filtri bi načeloma lahko
dosegel to, da ti vso prispelo pošto strpa v en komplet mailboxov
(recimo pod Local Folders). Recimo da imaš dva accounta (acc1 in acc2) z
ustreznimi nastavitvami. Potem v 'Tools->Message Filters' za vsak
account narediš po en filter. Nastavitve filtrov bi bile približno takele:

the "To" "contains" "@"
Perform this action: "Move to folder" "Inbox on Local Folders"

Torej ti bo vse maile, ki v polju "To" vsebujejo znak "@" (torej vsi),
premaknilo v Inbox v Local Folders.

In tak filter narediš za vse accounte.

Pri pošiljanju boš moral pač ustrezno nastavljati vrednost polja "From".

--
Peace!
  Mkx