[LUGOS] Mozilla je najslabsi brsklanik?

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Thu Dec 19 10:44:41 CET 2002

* On 19-12-02 at 10:22 Fredi Najžar (fredi.najzar at siol.net) wrote:
+----Here quoted text begins----+

> SNIP

> SNIP
>
> Vse opisano podpira tudi nova Mozilla, z odpiranjem odprtih oken vred,
> ki si jih lahko narediš v en bookmark, ki ti potem odpre vsa okna ki jih
> rabiš naenkrat. Pa še z licencami nimaš nobenih problemov.

+----and here the quote ends----+
Mene pri mozilli in shranjevanju sej moti to, da ne zna shraniti zadnje
seje, ce bi hotel imeti po ponovnem zagonu spet stanje, kot sem ga imel
ko sem mozillo izklopil bi moral rocno zopet odpreti vse tabe in vsak
url vnesti/klikniti na bookmark, kar zna biti zelo zamudno.
Galeon ter Opera to znata narediti sama.
Edino kar me se moti pri Galeonu je to da ne morem z tipkovnico saltat
med vec kot 10 tabi. (alt 0 - alt 9).

Regards/Lep pozdrav

Boštjan Müller
--