[LUGOS] Klik

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Thu Dec 19 10:03:54 CET 2002

* On 19-12-02 at 09:53 iztok.stotl at guest.arnes.si (iztok.stotl at guest.arnes.si) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> certifikat uvozil, z Net
>
> Jaz sem pa ze "skuril" en certifikat ob neuspesnem poskusu
> uvoza certifikata iz strani Klik-a z Mozillo 1.0.1 (djeco
> ne pokusavajte ovo sami kot kuce). Zdaj sem dobil novega,
> pa ga ne morem uvoziti niti z IE, ker sem na verzijo 6
> apliciral SP1, ki je zmanjsal moc enkripcije na 56, tako
> da ga klik tudi noce ...

[deleted text from previous mails]
> Prvic so mi rekli, da nacrtujejo, da bo tudi z Mozillo
> mozno prevzemati certifikate ...
>
> Naslednjic pa mi je neki drugi tip rekel, da to se en cas
> ne bo mozno in sicer zato, ker Mozilla in Netscape ne
> podpirata uvoza certifikatov ???? Da pa na njihovi uradni
> strani(netscape-tovi) pise, da delajo na tej funkciji
> (???) in da bo na voljo enkrat drugo leto poleti...
>
> Problem bi naj torej bil v Mozilli ??? Jaz v to mocno
> dvomim. A je res kriva MOzilla, a ve kdo drug kaj vec ?
>
> Iztok
+----and here the quote ends----+
Lep pozdrav!

Meni je z Mozillo 1.0.1/1.2.1 sicer uspelo dobiti certifikat, vendar
obakrat z napako. Ko zaprosis za certifikat, oz. ga streznik generira
pride do napake in postopek se konca, vendar je certifikat bil prevzet
in je shranjen v mozilli, ter se ga da cisto lepo uporabljat.

Po klicu na podporo so tudi meni rekli da oni uradno podpirajo Netscape
4.X (kjer je X vecji od 6X) ter IE, da Mozillo pa nekoc bodo ;)
Potemtakem se njihova izjava nekako ne ujema, ker v navodilih pise da
podpirajo IE ter Netscape > 4.x (sem seveda spada tudi 6.x in 7.x, ki pa
sta kot kaze nepodprta, saj sta le podaljsek Mozille).

Regards/Lep pozdrav

Boštjan Müller
--
[*] Bostjan Müller |n at neonatus.net| http://neonatus.net/~neonatus [*]