[LUGOS] Mozilla je najslabsi brsklanik?

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Wed Dec 18 21:32:30 CET 2002

	Hojla!

On sre, 2002-12-18 at 10:40, Boštjan Jerko wrote:
> Ce pa pogledas ameriski PC magazine, kjer Dvorak ugotavlja, da sta
> Mozilla in Opera dalec pred MS IE.
> Sicer pa je slovenski PC Magazine nehal izhajati :)

Moje izkušnje in preference:
- uporabljam Opero 6.0 beta 1, ker se mi bolje obnese kot novejše Opere,
pa vsae je lepo v enem oknu za razliko od *scape familije. Ob zagonu se
odprejo vse lokacije, ki so bile odprte ob zadnjem brskanju (zelo
priročno ampak skrajno neproduktivno, ker potem se mi vedno odprejo vsi
stripi in podobne stvari - smrt za delovno vnemo :). En problem je, da
ne deluje javascipt, kar po drugi strani je v množici primerov pravi
blagoslov :) Večina pluginov mi v Operi ne dela (real, flash). MIME tipi
so razštelani.

- če Opera zataji oz. rabim javascript potem poženem mozillo 1.1, kjer
dela tudi večina real in flash aplikacij, ima pa kurčev editor za MIME
tipe in potem večian teh stvari ne dela, ker se mi tega ne da
nastavljati...

- če pa še ta zataji, potem pa se obrnem na dobri stari Netscape 4.7x,
ki pa vedno dela, tako kot je treba in do današnjih dni sme tudi že
večino MIME tipov uspel nastaviti, tako da se stvari odpirajo s
primernimi programi...

- galeon se mi zdaj celo požene (pred kakšnim mesecem mi je vztrajno
segfaultal), ampak ga še nisem ustrezno testiral

Debian 3.0 woody (z dodatki iz testing in unstable).

Veliko uspeha in zabave tudi z drugimi brskalniki,

	Miha...