[LUGOS] Mozilla in Evolution

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Mon Dec 16 11:29:01 CET 2002

Matjaz Horvat wrote:
> Zdravo, Davor!
>
> Tudi jaz se veckrat srecam s podobnim problemom. Bo
> treba probati skripto, ki jo je nekdo poslal pred
> mano.

Seveda gre tudi za mail.

******

ps x | grep -v grep | grep -q ozilla
if [ $? == "0" ]
     then
	/opt/mozilla11/mozilla -remote "mailto()"
	exit 0
     fi
/opt/mozilla11/mozilla -mail &

*******

Jaz mam ti dve skripti narejeni prav za to, če iz drugih programov
kličem mozillo. Me je zelo motil dialog, ki ponudi tisti user manager
(ali kaj že je), pa sem enkrat tole spesnil. Seveda je potrebno
prilagoditi pot do mozille. Skripti se imenujeta "e-mail" in "brovser",
ter se nahajata v ~/bin direktoriju (lahko tudi v /usr/bin - vendar tam
nerad kaj spravljam). Sedaj je potrebno ostale programe le še
prepričati, da uporabljajo ti dve skripti (opcija a-la default brovser).

Lp Fredi
--
  Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>
http://members.fortunecity.de/fredek/