Windows masine in DHCP

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Sun Dec 15 16:35:34 CET 2002

Hi

V eni dokaj majhni mrezi cca. 15 racunalnikov imam Linux streznik s
Sambo, DNSom in DHCPjem. Do sedaj so se v firmi vecinoma uporabljali Win
98 in DHCP je tem strojem dodeljeval IPje v redu. Sedaj smo nabavili
nekaj prenosnikov z Win 2000 in XP pri katerih pa se pojavi problem.

Recimo, prenosnik si odnesem domov, priklopim na svoje omrezje in ne
dobim IP v rangu,  ki ga imam v svojem omrezju. Po pregledu ipconfig mam
se vedno IP kot mi ga je dodelil streznik v firmi. Z ukazom ipconfig
/release in potem /renew se vse poslihta, samo ne razumem pa zakaj se to
na naredi ze takoj ob bootu sistema. V omrezju imam samo prijavo v M$
network in tcp/ip.

Je morda potrebno nastaviti kaj na DHCP strezniku ali pa na Win 2k/xP
stroju?

LP in vnaprej hvala za pomoc,

--
Davor Guttierrez <davor at guttierrez.org>