[LUGOS] linux in knjiznice

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Sat Dec 14 17:10:33 CET 2002

On Sat, Dec 14, 2002 at 03:43:30PM +0100, Iztok Stotl wrote:

> Mislis samo tiste CD-je, ki so prosto dostopni na Internetu,
> ali tudi originalni komercialni paketi z vsemi navodili.

> iposojo ?

Nekaterih programov ne smes posnet na CD ceprav jih lahko prosto snames
iz Interneta primer: realplayer , zato tega programa navadno ni na
Linux CD-jih ce se hoces tocno drzati licence

Navadno pa ni omejitev, pa tudi ce so omejitve,
se jih po moje ni potrebno drzat, malo krsis avtorske pravice,
ampak ...

Za primer SuSE mislim da lahko, saj je CD pod GPL.

Ne vem.

> V nekaterih knjiznicah se izposoja tudi CD-je,
> ki so komercialni, predvsem enciklopedije,
> Brittanica, Encarta, ...

Ce se kupi originalni paket npr. SuSE 8.1 Pro,
potem se ga po moje lahko izposoja.

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver