linux in knjiznice

Iztok Stotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Sat Dec 14 12:14:45 CET 2002

Prisel sem na idejo, da bi v lokalnih knjiznicah (tistih ta pravih z knjigami) nudili moznost izposoje zadnjih distribucij Linuxa ;)

To knjiznice prakticno nic ne stane, clanstvu pa nudi moznost kopiranja fantasticnega operacijskega sistema z en kup programov ... Za zacetek bi bile na voljo tri glavne distribucije - Mandrake, RedHat in pa Suse. Nasi knjiznicarji so za ;)

Zanima me, kako je s pravicami izposoje ?

Mislim da z RedHat-om in Mandrake-tom ne bo problema, saj sta prosto dostopna na internetu ... tako se samo zapece tekoce ISO-te in ze lahko stece razdeljevanje ...

Kako je pa z Suse-tom ? A se ga sme sposojati v knjiznicah ? A se ga sme dati na FTP ?

Iztok