[LUGOS] postfix + ldap = segfault

Branko F. Graènar branko at edico.si
Fri Dec 13 02:42:51 CET 2002

Živjo

Saj ne, da bi rad odgovarjal na svoje poste, ampak vseeno:

Postfix se ni usuval zaradi openldap knjižnjic, ampak zaradi DB knjižnjic
(SleepyCat DB-4). Hec je, da sem prevedel 4.0.14 in 4.1.24 verzijo te
knjižnjice, pa oboje ni delalo (po rekompajlu postfixa vsakič posebej
seveda). Čisto za hec sem pa gor na sistem (Slackware 8.1) namestil db-4
4.0.14 RPM pakete iz distribucije RH 8.0 in postfix je zdaj zadovoljen in
dela.

Zdaj mi pa naj kdo, če se mu kaj sanja razloži, kaj takega se da pri
./configure podtaknit, da na roke prevedene knjižnjice iste verzije
povzročijo segfault, redhatova varianta pa ne... Je kakšna možnost ugotovit,
kako in s kakšnimi parametri so bili razni binarni paketi prevedeni?

Brane