[LUGOS] SNMP se enkrat

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Wed Dec 11 19:15:33 CET 2002

Hojla Uroš,

Wednesday, December 11, 2002, 2:22:21 PM, si napisal:

> in to mi kaze potem graf koliko je dejanska velikost in koliko
> je uporabljenega spomina, ampak ni v pravi vrednosti ker bi ta
> podatek moral pomnoziti z allocation units.
> se pravi hrStorageAllocationUnits.102, ampak mi vedno tezi da ga
> neki matra pri stevilkah.

> A ima kdo kak hint.

MRTG ni ravno pametna zival, zato si moras vcasih pomagati s
skriptami, ki najprej prezvecijo podatke in potem izpljunejo ven
v mrtg-readable formatu. Kar bi tvoja skripta naredila je , da prebere
oba OID-a, ju zmnozi med seboj in potem izpise ven rezultat v formatu,
kot ga MRTG predpisuje za skripte.

                              GreetZ, Stojan