SNMP se enkrat

Uroš Gruber uros.gruber at sir-mag.com
Wed Dec 11 14:22:21 CET 2002

Hoj!

no sedaj sem zadevo uredil tako da mi deluje tudi s net-snmp
verzija 5 in stvar deluje ok.

amapak imam en problem.

recimo hrStorageSize.101 mi poda vrednost v enotah ki bi jih
nato moral pomnoziti z hrStorageAllocationUnits

\"The size of the storage represented by this entry, in
        units of hrStorageAllocationUnits. \"

Zdej zanima me glede kako to nardit namrec v dokumentaciji za
mrtg pise da se lahko uporabljajo + - * itd.
trenutno imam takole nastavljen target

Target[memory]: hrStorageSize.101&hrStorageUsed.101:public at host

in to mi kaze potem graf koliko je dejanska velikost in koliko
je uporabljenega spomina, ampak ni v pravi vrednosti ker bi ta
podatek moral pomnoziti z allocation units.
se pravi hrStorageAllocationUnits.102, ampak mi vedno tezi da ga
neki matra pri stevilkah.

A ima kdo kak hint.

lp uros