snmp

Uroš Gruber uros.gruber at sir-mag.com
Wed Dec 11 11:33:23 CET 2002

Hoj!

en cas se ze ubadam s tem snmpjem in testiram verzije. In imam
kr nekaj vprasanj.

1. a zna mrtg prebrat iz snmp v3 in kako ga v to prepricam
2. zakaj imam na eni masini dolocene te oidje na drugi pa ne. pa
je enako instalirano itd. ko sem dal gor verzijo 3 pa jih je blo
celo se vec dodatno.

recimo govorim za tele vrednosti

host.hrStorage.hrStorageTable.hrStorageEntry.hrStorageSize.101
host.hrStorage.hrStorageTable.hrStorageEntry.hrStorageUsed.101
host.hrStorage.hrStorageTable.hrStorageEntry.hrStorageSize.102
host.hrStorage.hrStorageTable.hrStorageEntry.hrStorageUsed.102

teh recimo pri verziji net-snmp v 4.x tega nimam ce dam pa
verzijo 5.x ki ima koa snmpv3 pa to obstaja.

Men ni nc vec jasno v cem je trik. Sem dal tudi mibe od verzije
5 pod verzijo 4 in tudi ni teh nikjer.

lp Uros

--
Chicken Little was right.