[LUGOS] Prilagoditev izpisa imenika v Apacheju

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.com
Sun Dec 8 22:24:28 CET 2002

Hja, tudi to se zgodi. Dolgo casa sem se zafrkaval s spodaj opisanim problemom in obupal, napisal prosnjo na dopisni seznam, se pri tem domislil, da je edina stvar, ki je se nisem poskusil, preimenovati obe datoteki, HEADER in README, tako da jima dopisem koncnici .html. Ko sem to storil in popravil dolocili v httpd.conf, je kar naenkrat zacelo delovati. Kot kaze, ima mod_autoindex bug, tako da obe datoteki morata imeti natanko taksni koncnici

Lep pozdrav,
Ales