Prilagoditev izpisa imenika v Apacheju

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.com
Sun Dec 8 21:53:04 CET 2002

Pozdravljeni,

nekje imam malo starejso razlicico Apacheja 1.3.20, ki bi jo hotel prepricati, da pri izpisu imenika pred datotekami izpise se dodatno besedilo. Po dokumentaciji in mojem razumevaju se za to uporablja funkcija "IndexOptions +FancyIndexing +SuppressHTMLPreamble"  z dodatnimi dolocili HeaderName. Uporabljen je tudi modul mod_autoindex.

A mi nikakor ne uspe prilepiti na zacetek ali konec izpisa svojega manjkajocega koscka. Je kdo bolj spreten? Ali je samo razlicica Apacheja prestara?

Lep pozdrav,
Ales