[LUGOS] ISP Load balancing

Tomaz Borstnar tomaz.borstnar at over.net
Sun Dec 8 15:24:24 CET 2002

At 19:46 6.12.2002 +0100, Gregor Ibic wrote the following message:
>Kaj so prisli do BGP-ja? Ajde, ajde.

hehe, malce heca.

>Saj si rekel da ne pomaga, jaz bi kaj bolj inteligentnega.

Ja, ta stonesoftova pogruntavšèina ni taka slaba stvar, saj v takem primeru
vedno dobiš najhitrejše poti. Res pa je, da ti to ne pomaga, èe bi se rad
hecal za dostop od zunaj k tebi. Tam pa lahko koordiniraš promet z
zunanjimi primarci, ki imajo razliène IP in kratek èas pomnenja in potem
spreminjaš IP glede na obseg dohodnega prometa preko posamiène poti.

>Recimo da sproti meri roundtrip do cilja in prilagaja routing tabelo.

Te stvari so kar tricky in v TCP/IP je veliko logike na temo prilagajanja
razmeram na omrežju.

Tomaž

----
Tomaz Borstnar <tomaz.borstnar at over.net>
"Love is the answer to the final question you ask" - Unknown