[LUGOS] Prosto programje za Windows

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Dec 8 12:14:15 CET 2002

Na 1039343982, 2002-12-08 ob 11:39, je Grega Fajdiga napisal(a):
> Pozdrav!
>
> Odlicna ideja tale CD

> A je na CD-ju slovenski prevod tega programa?

Višga višga, sploh nisem opazil da obstaja slovenska različica.
Na CDju je angleška različica. Zdajle prenašam slovensko, a vidim, da to
ni najnovejša, saj gre za 2.90, zdanji WinRAR pa nosi oznako 3.00.
Bo v naslednji kompilaciji... (iz izkušenj pa vem, da so med verzijama
spremenili format)

Programa WinRAR in WinZIP sem sicer mislil počasi umakniti v korist
popolnoma LGPL programa 7-zip...
Problem je, ker je bil cel CD sestavljen izključno pod Linuxom in z
uporabo Winea, zato nisem mogel preizkusit ali 7-zip res deluje tako kot
obljubljajo avtorji...

Nekateri shareware programi bodo pa ostali... Tako sem bil čisto
navdušen, ko sem našel program Bootitng, ki zna tako kot PartitionMagic,
neuničujoče spreminjati velikosti windows particij (fat in ntfs) in ima
osnovno podporo za ext2,3,raiserfs, kar je zelo uporabno za tiste, ki
hočejo imeti vzporedna sistema... Programa nisem preizkusil, ampak tudi
neodvisne web strani ga precej hvalijo.

Ura je kar prava.
Ne sprašuj... :)

Lep pozdrav