[LUGOS] Star prenosnik

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.com
Sat Dec 7 21:42:18 CET 2002

Z enako konfiguracijo in 12 MB pomnilnika sem dolgo casa imel Xstreznik in emacs in latex in gcc in podobno. V tem okolju smo pripravljali knjigo Linux z namizjem KDE. Delo je bilo cisto ucinkovito, ker sem prenosnik lahko hiberniral in nadaljeval prekinjeno delo v trenutku.

8 MB pomnilnika je malo za X, tudi ce uporabljas kaksno minimalno namizje (blackbox, icewm...), zato se bos verjetno moral zadovoljiti s tekstovnim terminalom. Ce kje dobis dodaten pomnilnik, pa lahko z 12 ali 16 MB dobis vstopnico v svet oken X.

Lep pozdrav,
Ales