[LUGOS] Izboljsan paketni sistem

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Sat Dec 7 00:18:05 CET 2002

On Fri, Dec 06, 2002 at 10:16:05PM +0100, David Klasinc wrote:

> Med razvojem TurboLinuxa za PPC sem preklel RPM nestetokrat, za naprej in za
> nazaj... Porodila se je ideja o enem paketnem sistemu, ki bi temeljil sicer
> na paketih ampak bi vseboval odvisnosti za posamezne datoteke. Tako da bi
> lahko iz enega paketa instaliral samo eno datoteko, ali pa dve ali pa vse.
> Prekomplicirano? Morda, debian se z majhnimi paketi precej pribliza temu,
> ampak to se vedno ni to.

Ce hoces instalirat posamezne datoteke, potem je priporocljivo,
da imas pakete v odpakirani obliki, tako na zrcalnih streznikih, kot
na CD-ju. En source naj bo en paket, s tem da imas soodvisnosti
dolocene za posamezne datoteke. To da delis pakete v manjse dele,
nikoli ne zadovoljis vseh.

Odpakirani paketi omogocajo da ni potrebno prenasat vseh datotek,
ampak samo tiste ki jih zelis instalirat npr.
samo bin, man, in slovenski prevod *.mo

> Vsekakor bi bila taka zadeva precej komplicirana za vzdrzevanje ampak zacet
> bi moral z nekaj osnovnimi paketi, ki bi pokrili glavne knjiznice in tko
> naprej...
>
> Na zalost pa kaj vec od ideje ni prislo...

Tako kot verjetno moja ideja "/pkg", mogoce pa le bo katera
distribucija upeljala tole.

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver