[LUGOS] Hostanje neke domene z dynamic ipjem

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Sat Dec 7 00:16:40 CET 2002

Jaz sem to napravil tako, da je dinamicna masina klicala nek http://server/dnsupdate.php
dnsupdate.php je ugotovil iz kje pride in zapisal "Ime	A	IP" v neko
datoteko, poleg tega pa naredil se refresh.txt, ki je povedal neki
bash skripti v ozadju, da restarta bind.

v BIND configu sem naredil $include tiste datoteke ki jo je naredil PHP.

Ce se ti ne da:
http://www.no-ip.com

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 07.Dec 2002 @ 00:05 CET