Trustix, POP3 problemi

mpss at eunet.si mpss at eunet.si
Fri Dec 6 23:39:25 CET 2002

Zivjo!

Zahvalil bi se vam za odgovor. Problem je bil v datoteki hosts.allow, kljub temu, da sem mislil, da bi morala biti v redu. V inetd.conf sem imel:

pop-3 stream tcp nowait root /usr/sbin/tcpd ipop3d

v hosts.allow pa:

pop-3:   127.0.0.1  10.10.10.
swat:    127.0.0.1  10.10.10.

10.10.10.0/24 je moje lokalno omrežje. Ko sem dal namesto pop-3: => ALL:, je stvar zaèela delovati. Nekako sem razumel, da sem v prvem primeru za lokalno omrežje odprl le pop strežnik, po novem pa vse. Zakaj potem ni delovalo že prej? Ali si vse skupaj napaèno razlagam?

IPChains zaenkrat še nisem uporabljal...

LP Marko