[LUGOS] Problemi z boot-loaderjem

Rox de Gabba rok.ruzic at telemach.net
Fri Dec 6 14:14:12 CET 2002

Damjan Stritof wrote:

>Zivjo.
>
>Slucajno sem spremenil (samo) labele v grub.conf in po ponovnem zagonu se
>sistem ne boota (napise mi "booting from dev/hda" pa GRUB in piska v
>nedogled. Pridem nikamor.
>Ob instalaciji sem kot bootloader namestil lilo. Je mozno, da je grub ostal
>se od prejsnje instalacije (kajti problem imam z grubom?). Sicer pa je linux
>namescen nekje od sredine diska naprej (zacensi z /boot). Rad bi, da ohranim
>oba OSa na sistemu (RH7.2 in WinXP). Upam, da mi bo kdo nakazal resitev.
>Verjetno bi ponovna instalacija RH pomagala?

> [...]
Brez skrbi, vse se da urediti brez ponovne instalacije... v linuxu ti ni treba razmisljati o ponovne instalaciji takoj ko je kaj narobe.

What to do? Najprej si priskrbi rescue floppyje (če jih nisi naredil ob
instalaciji), potem pa bootaj s floppyja, mountaj /boot in popravi svoj
vnos v grub.conf. Listo particij boš dobil z ukazom fdisk -l.

Sicer pa bi morala biti grubova datoteka za konfiguracijo menija
/boot/menu.lst