[LUGOS] ISP Load balancing

Martin martin at amadej.si
Fri Dec 6 12:48:25 CET 2002

Kolikor vem lahko vsaj 2 najvecja ISP-ja ponudita zastonj AS. Kolikor imaš eno
povezavo prek njih. Poznam situacijo, ko se je to zgodilo.

Me pa zanima tvoja rešitev, ker bi si doma vzpostavil tak sistem brez BGP (bi
mel vec ADSL-jev in kabelskih dostopov) trenutno se mi to zdi nemogoce (da bi
promet sel ven po eni izmed linij nato bi po drugi najmanj zasedeni prisel
nazaj ;-) to bi blo super). Nekaj sem caral z IPv6 samo mi je casa zmankal.

L.P.
-Martin