Problemi z boot-loaderjem

Damjan Stritof damjan.stritof at email.si
Fri Dec 6 08:11:41 CET 2002

Zivjo.

Slucajno sem spremenil (samo) labele v grub.conf in po ponovnem zagonu se
sistem ne boota (napise mi "booting from dev/hda" pa GRUB in piska v
nedogled. Pridem nikamor.
Ob instalaciji sem kot bootloader namestil lilo. Je mozno, da je grub ostal
se od prejsnje instalacije (kajti problem imam z grubom?). Sicer pa je linux
namescen nekje od sredine diska naprej (zacensi z /boot). Rad bi, da ohranim
oba OSa na sistemu (RH7.2 in WinXP). Upam, da mi bo kdo nakazal resitev.
Verjetno bi ponovna instalacija RH pomagala?

Lpd

--
Damjan Stritof
ASYST Electronic d.o.o. / iSYSTEM G.m.b.H.
e-mail: damjans at asystelectronic.si