[LUGOS] Izboljsan paketni sistem

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Fri Dec 6 00:50:37 CET 2002

On Thu, Dec 05, 2002 at 08:29:26PM +0100, Bostjan Muller wrote:
> * On 05-12-02 at 14:50 David Ipavec (david.ipavec at amis.net) wrote:
> +----Here quoted text begins----+

> +----and here the quote ends----+
> Nekaj temu podobnega imata Debian in Mandrake.
> V imeniku /etc se nahaja direktorij alternatives v katerem se nahajajo
> linki na instalirane binary-je, iz teh pa se dalje klicejo v
> /usr/bin/imeprograma /bin/imeprograma ... in drugo verzijo lahko izberes
> z ukazom update-alternatives (vsaj ne Debianu) za Mandrake vem da ima
> /etc/alternatives, vendar ne vem kako se ureja programe dalje.

Poznam /etc/alternatives samo to je bolj namenjeno npr. da si nastavis
privzeti editor,
/etc/alternatives/editor --> /usr/bin/jed ceprav bi lahko bilo tudi kar
/usr/bin/editor --> /usr/bin/jed

V zgoraj opisanem primeru lahko, kar je v paketu
/usr/sbin/pppd  lahko preslikam v
/sbin/pppd /bin/pppd  /bin/pppd-2.4.1

Prednost je ker imas izbiro ali bos imel pppd v /bin ali /sbin
V /sbin samo tisti programi, ki so uporabni samo kot "root" ,
"pppd" spada v /bin .

Tudi /usr/bin in /bin bi se lahko zdruzila.

Vcasih je bil /usr/doc za dokumentacijo,
sedaj /usr/share/doc
pri tem nacinu se enostavno prilagodi pakete z drugacno razporeditev
datotek.

Ze to da lahko enostavno pripravis svoje pakete se mi zdi prednost.

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver