[LUGOS] mrežna kartica

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Wed Dec 4 13:58:44 CET 2002

Zivjo!

Dne sreda 4. december 2002 12:13 je Goran Kavrecic napisal(a):

> V mašini imam 3c509 kartico
> zaganjam dve različni verziji linuxa
> v prvi(basiclinux-mini distro, kernel 2.0.4) se karica normalno
> skonfigurira in lepo deluje

> v drugem primeru(slackware 8.1, kernel 2.4.18) pa insmod javi napako
> "unresolved symbol isapnp_find_dev"

To pomeni, da gonilnik kartice ni bil pravilno narejen. Oz. jedro/gonilnik si
ne ustrezata :).

> insmod sem poskušal pognati z "insmod 3c509 io=0x300" pa vseeno ne pomaga

Tudi ne bo, ker je tezava v tem, da gonilnik ne najde ustreznih klicev v
jedro.
Ali si sam prevajal jedro ? Kje si dobil 3c509.o na Slackwaru ? Kaj ti javi
depmod -a ?

Priporocam, da na novo prevedes jedro/gonilnik.

--
best regards,
Rok Papež.