[LUGOS] Trustix, POP3 problemi

ICE Administrator sysadmin at ICEtelecom.si
Wed Dec 4 08:34:39 CET 2002

Kako je z drugimi servici? Poglej se malo firewall nastavitve (ipchains ali
iptables).

-----Original Message-----
From: mpss at eunet.si [mailto:mpss at eunet.si]
Sent: Tuesday, December 03, 2002 10:02 PM
To: lugos-list at lugos.si
Subject: [LUGOS] Trustix, POP3 problemi

Odloèil sem se, da tudi sam preizkusim Linux operacijski sistem, s katerim
bi nadomestil Windows NT. Ker sem bil omejen z zmogljivostjo svoje
preizkusne strojne opreme (Pentium 133, 32Mb RAM-a, 1,2Gb disk) sem poiskal
distribucijo, ki bi vsebovala zeljene funkcije in bi lahko tekla na omenjeni
strojni opremi. Uporabniki bi lahko se vedno uporabljali odjemalce v Windows
okolju (tudi Linux) in naèeloma sploh ne bi vedeli, da strezniki teèejo na
Linuxu. S tem bi lahko prihranil glede licenc za odjemalce Microsoft-ovih
streznikov.

Izbral sem distribucijo Trustix (1.5) in uspelo mi je postaviti datoteèni
streznik (Samba), SQL streznik (MySQL), WEB streznik, domenski streznik in
postni streznik (Postfix). Moram reèi, da stvar kar v redu deluje, zapletlo
se mi je pri postnem strezniku.  Zelel sem postaviti postni streznik, preko
katerega bi uporabniki posiljali in prejemali elektronsko posto.
Kreiral sem nekaj uporabnikov in poizkusil kreirati raèun v Microsoft
Outlook-u. Ko sem testiral account, je nasel streznik, uspelo mu je poslati
testno sporoèilo, ni pa ga uspel prebrati s streznika.

Sedaj sem ze ugotovil, da je Postfix v bistvu MTA in da za sprejem poste
potrebujem se POP3 deamon. Le ta je v distribuciji. Èe pogledam v spisek
procesov, ki teèejo, ga lahko vidim, kako poslusa na portu 110. Èe pa se
poiskusam s telnetom povezati na 110 port (lokalno ali preko drugega
raèunalnika), se ne zgodi niè. Ne dobim nobenega sporoèila, le povezava se
prekine.

Preden bi poizkusil z drugimi POP resitvami bi vseeno vprasal, ali je morda
imel kdo podobne probleme in kako ste jih resili? Sam sem se zaèetnik in
stvari se raziskujem...

LP Marko