[LUGOS] Tezave z namescanjem na SCSI disk

Primož Gabrijelčič gabr at 17slon.com
Wed Dec 4 00:10:39 CET 2002

> Najprej preglej terminiranje in ID-je enot. Vem si že pogledal
> ampak daj še enkrat.

Preveril trikrat in je OK. Enota je pa itak edina na SCSI vodilu.

> Potem poglej kako se ti kontroler nastavi na IRQ. Poskusi nastavit tako da
> nimaš druge enote na istem IRQ-ju.

Nimam.

> Ko nameščaš poglej v drugem terminalu kaj se dogaja. Kakšni zgubljeni
> interupti, napake?

E, vidiš, na to pa nisem pomislil, dobra ideja.

Sem pa medtem še nekaj poskusil - znižal najvišjo komunikacijsko hitrost med
Adaptecom in diskom iz 20 na 5 (MB/s al kaj so že tam zaene enote). Sicer
naj bi se sama zmenila, koliko hitro zna disk delat, ampak mogoče se pa
nista in mi v Winsih dela samo zato, ker ga nisem še nikoli dovolj
obremenil.