Lokalen list arhiv; lokalne FAQ manager; ...

Damir Dezeljin programing at nib.si
Mon Dec 2 09:40:53 CET 2002

Hi

Iscem kaksno varjanto ze napisanega SW-ja, ki bi ga lahko uporabil za
lokalen web/search (po moznosti tudi post) arhiv raznih mailing list.
Zanima me ce obstaja ze kaj z INSTALL.txt,... ali moram kombinirati recimo
Mhonarc+Mnogosearch+PHP+... ?

Kaj pa za kaksen SW za web FAQ tracking (torej nekaj kar bi nam omogocalo,
da enostavno vpisujemo razna pogosto zastavljena vprasanja, kasneje pa jih
lahko kdo gleda preko web strani) ... vem da je to trivialno napisati v
PHP+MySQL (po pravici se mi ne da ... kaj kaj podobnega ze obstaja)?

Podobno kot zgoraj, le za ChangeLog dolocenega programa?

Pa se eno vprasanje, ki ni povezano s tem ... kaj kdo ve kako je z Apache2
in moduli? Kaj PHP modul v Debianu Testing je na voljo? Kaj pa kaksen
WebDAV, Python,...?

Hvala in lp,
Dezo