[LUGOS] Blokiranje Kazaa

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Mon Dec 2 09:36:48 CET 2002

Hojla ICE,

Monday, December 2, 2002, 9:31:19 AM, si napisal:

> Kako lahko blokiram Kazaa na ciscotu. Nekje sem zasledil, da kazaa uporablja
> port 1214. Blokiram ta port ampak še vedno se connectajo.

Kazaa 2.0 se ne obnasa vec tako "neumno" , kot se je prejsnja verzija,
marvec skace dinamicno po portih gor in dol, tako da ga samo z
blokiranjem enega porta ne mores enostavno ustaviti. Sem pa slisal
govorice, da ce nastavis traffic shaping za port 1214, zadeva sicer
dela, ampak poljubno pocasi (kakor pac nastavis..)

Mene tare v bistvu obraten problem: Windows masina, konektana direkt
na ADSL, kazaa pici 130k/s, brez problema. Dam spredaj linux firewall
(iptables & co), promet pade na 30-50k/s, ceprav sem naredil
forwarding za 1214 in se par drugih portov.. ma kdo tu kako idejo ;-)
? Aja, ostali promet cez firewall dela normalno hitro (ftp,...)

                              GreetZ, Stojan