[LUGOS] mp3 in download

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Dec 2 08:11:36 CET 2002

Na 1038812674, 2002-12-02 ob 08:04, je Stanimir Vasic napisal(a):
> Zelo grdo zgleda v 8859-1. Še enkrat vprašanje z 8859-2:
>
> Ko poslušam mp3 glazbo (xmms) na zmerno dobri mašini (P4-1.7, 750MB ram,
> 30GB disk) in nekaj presnemavam z neta ali iščem po disku (find),
> prihaja do prekinitev. Zanima me, če imate tudi ostali takšne probleme,
> ali je to kakšna "finta" samo pri meni. V XP-jih se mi to ne dogaja.

probaj z :
hdparm -d1 -c1 -m16 -u1 /dev/hda
hdparm -d1 -c1 -m16 -u1 /dev/hdc

(ali kjerkoli že imaš priklopljene diske in cdrome)

ali imaš xmms buffer nastavljen na omembe vredno številko?
ali gre stvar direktno na oss ali prej pošiljaš preko kakega sound
daemona (arts, esd?)
a uporabljaš običajn ali -ac oziroma kak drug kernel?

btw: fajle na disku je bolje iskat z locate (vendar moraš prej zagnati
updatedb)

Lep pozdrav
andraž tori