[LUGOS] GNOME v angleščini in SLO tipkovnica

Luka Lezaic llezaic at volja.net
Sun Dec 1 19:08:53 CET 2002

On Sun, 2002-12-01 at 18:57, Fredi Najžar wrote:

> BTW: vnos slovenskih znakov z slovenjenjem nima niti veliko skupnega,
> pač pa je odvisen od nastavitev tipkovnice, fontov in locale. Zakaj pa
> imaš naštiman angleški jezik?
Na splosno se z anglescino v racunalniskih izrazih in programih bolj
znajdem.
Ozadje je tako:
Hotel sem instalirat kolikor toliko znosno "majhno" distibucijo, zato
nisem instaliral default SuSE, ampak base z X in GNOME. Jezik sem izbral
angleski, tipkovnico slovensko. Ker sem nastavil se graficni login,
starta sistem z GDM, kjer pri loginu izberes se jezik. Ce je ta
angleski, je locale na en_GB, nastopijo pa opisane tezave. Ce je
slovenski, je locale na latin2 (sl_SI.ISO8859-2, mislim da), vse dela,
jaz pa popizdim z meniji. Vem, da s slovenjenjem to nima direktne
povezave, ampak ti pri loginu ocitno vse skupaj ponastavi. Rad bi imel
SLO tipkovnico in delujoce programe v anglescini. Male norosti normalnih
ljudi.
KDE pa dela, ampak mi je manj vsec. Sploh me pa zanima, kje je catch.
Bom se kej probal, bi bil pa hvalezen za kako idejo

> Iz iskušenj vem, da suse spreminja nastavitve globalno, se pravi da če
> spremeniš npr. jezik spremeni tudi tipkovnico itd.

Ja, tudi moje izkusnje. Rad bi ugotovil posamezno nastavitev za
tipkovnico, fonte, jezik, locale pod GNOME.

lp,

Luka